پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
دبیر اجرایی نخستین همایش بین‌المللی زنان و زندگی شهری گفت: برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی در حوزه زنان از سوی سازمان‌ها و نهادهای متولی، نمایشگاه جنبی در حاشیه همایش برپا می‌شود.

شعار سال: سید حسن ایلالی، دبیر این همایش با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه جنبی همایش با هدف ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر و ارائه دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و اجرایی در حوزه زنان ایجاد خواهد شد.

ایلالی با اشاره به استقبال گسترده حوزه‌های فعال زنان از نمایشگاه جنبی نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری بیان کرد: تمامی سازمان‌های دولتی، دانشگاه‌ها، شهرداری کلانشهرهای کشور، شرکت‌های دانش بینان و سازمان‌های مردمی که تمایل به حضور در این همایش دارند، می¬توانند از امکان واگذاری غرفه در نمایشگاه جنبی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال اساتید، محققان و اندیشمندان حوزه‌های مختلف علوم انسانی، و متخصصان حوزه مدیریت و برنامه ریزی شهری و همچنین ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ نفر برای حضور در نخستین همایش بین‌المللی زنان و زندگی شهری، شرایط مناسبی برای به نمایش گذاشتن جدیدترین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی، اجرایی در حوزه زنان فراهم شده است.

لازم به ذکر است؛ با توجه به تعداد محدود این غرفه‌ها علاقمندان به شرکت در نمایشگاه جنبی این همایش می توانند به به سایت www.wulconf.com مراجعه کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11 آبان 95 ، کد مطلب: 3812814: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین