پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
شعرباف با رشته توئیت‌هایی، مدعی دخالت عنابستانی و حمایت او از تاسیس کارخانه فولاد در سبزوار شده است. بدون اعلام نظر تائیدی یا تکذیبی، اقدام به انتشار متن آقای شعرباف شده و منتظر توضیحات آقای عنابستانی هستیم.
شعار سال: سیلی استاد عنابستانی به سرباز راهور را که یادتان هست. حالا ایشان در پایان دولت فشل روحانی، با فشار به رزم حسینی وزیر صمت، می‌خواهد در دل کویر سبزوار، در خشکزار بیابانی این شهر بی‌آب، کارخانه فولادی علم کند که صد در صد آب کش است و جز بلعیدن آب منطقه هیچ منفعتی برای مردم آنجا ندارد.

نگاه کنید با چه ادبی جواب شعرباف را داده است. خوب است بدانید که آقای عنابستانی در زمان رای اعتماد رزم حسینی با مایه گذاشتن از شهید قاسم سلیمانی چه طور برای او تبلیغ می‌کرد و حالا با گرفتن مجوز این کارخانه فولاد، لابد مزد آن تبلیغات را می‌گیرد.

آمایش سرزمینی، نگاه به منابع آبی منطقه‌ای، و نیروی انسانی همه کشک است. تا مادامی که لابی گری قانون گذاران مجلس هست و دستورات آمایشی استان به هیچ انگاشته می‌شود، منابع آبی از بین خواهند رفت و هیچکس هم جلودار نخواهد بود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین