پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : با حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس و برخی مسئولان کشوری و استانی عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آب و خاک از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان آغاز می‌شود.

شعار سال : عدیل سروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: فردا پنج شبنه 29 آبان‌ماه با حضور خلیل آقایی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس و امینی پوری، مجری مطالعات جامع شبکه های آبیاری، زهکشی مرزی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در دشت مغان عملیات اجرایی شبکه آبیاری فرعی ناحیه دوم عمرانی پایاب سد خداآفرین آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح‌های مهار آب‌های مرزی از سوی مقام معظم رهبری در سطح کشور 8.5 میلیارد دلار از محل اعتبارات آب‌های مرزی و صندوق ذخیره ارزی اختصاص یافته و سهم این استان یک میلیارد دلار است.

سروی افزود: در سال گذشته در سفر هیئت دولت به استان ریاست جمهوری اسلامی ایران خبر نویدبخش را در غالب 83 هزار هکتار از اراضی این استان که به سیستم آبیاری بارانی مجهز خواهند شد، داد که از آن 62 هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین در مدت 4 سال عملیاتی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه فاز نخست این طرح در ناحیه دوم عمرانی در مساحت 12 هزار و 500 هکتار با اعتبار 270 میلیارد تومان از فردا عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت تسنیم، تاریخ نشرخبر : 27 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب : 920414 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین