پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
طبق مصوبه اخیر مجلس هر دستگاهی می‌تواند با رعایت ضوابط قانونی تعیین شده در آموزش و پرورش نسبت به اخذ مجوز مراکز پیش‌دبستانی اقدام کند.

شعار سال: مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی پیرامون وضعیت اخذ مجوز پیش دبستانی‌ها اظهار داشت: پیش دبستانی‌ها طبق قانون و بر مبنای اسناد بالادستی و همچنین آخرین قانونی که در مجلس به تصویب رسیده باید طبق ضوابط اداره شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های نوآموزان پیش دبستانی باید طبق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش اجرایی شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: طبق مصوبه اخیر مجلس هر ارگان یا دستگاهی که مایل به اخذ مجوز برای ایجاد مراکز پیش دبستانی‌ باشد باید از طریق وزارت آموزش و پرورش اقدام کند.

گرد ادامه داد: این امر مشروط بر رعایت مراحل قانونی، محتوای آموزشی و گزینش نیروی انسانی بوده و در این راستا سامانه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ضمن اشاره به طی کردن مراحل قانونی و امکان اخذ مجوز بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه بین 2 نهاد آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی همکاری برای فعالیت مراکز پیش دبستانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مراکز وابسته به بهزیستی طبق ضوابط تعیین شده مجوز اخذ کرده‌اند، عنوان کرد: چنانچه مراکز برای اخذ مجوز همکاری‌های لازم را با آموزش و پرورش نداشته باشند، با آنها برخورد می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17 آبان 1395، کد مطلب: ۵۸۴۹۷۹۶:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین