پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
ای کاش از حداقل تجارب فعالیتی و کنترل هیجانات برخوردار بود که قبل از انتصاب و ماموریت یابی متمرکز بر واقعیت، اقدام به ارایه وعده نمی‌کرد. باید از ایشان پرسید که چقدر از بازار غیر رسمی و حاکمیت نهاد‌های خاص بر ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و تامین قطعات خبر دارند؟ این شیوه فعالیت است که کشور را به بن بست می‌کشاند. موفق باشی آقای وزیر آینده.
شعارسال: سید رضا فاطمی امین، وزیر پیشنهادی صمت گفت: نیاز است تا مقیاس صنعت خودروی ایران افزایش پیدا کند تا اقتصادی شود. یکی از مشکلات این صنعت این است که خودرو در مقیاس پایین تولید می‌شود به همین دلیل تقاضا بالا می‌رود.

او بیان کرد: اگر وزیر شوم بر اساس آنچه که در برنامه من اعلام شده است، تولید خودروی کشور را تا پایان سال ۱۴۰۴ به سه میلیون دستگاه می‌رسانم، این سیاستی است که از ۱۰ سال پیش اعلام شده؛ بنابراین، تولید خودرو در سال ۱۴۰۴ باید به ۳ میلیون دستگاه در سال برسد که ۲ میلیون دستگاه برای تامین بازار داخل و یک میلیون نیز برای صادرات به خارج از کشور است.

تعداد بازدید : 3
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۷۸۵۹۲۱۸، www.yjc.news/fa/news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین