پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
یکی از رسانه‌های آمریکایی با اشاره به حضور یک زن در راس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران نوشت: حسن روحانی رییس جمهوری میانه‌رو ایران، یک زن را به عنوان معاون خود در امور توریسم ایران انتخاب کرده است.

شعار سال: به نقل از فاکس‌نیوز، روز شنبه در وب‌سایت ریاست جمهوری ایران گفته شد که روحانی، زهرا احمدی‌پور به عنوان معاون خود در سازمان گردشگری و میراث فرهنگی انتخاب کرده است. احمدی پور که پیش از این یکی از مدیران میانی وزارت کشور بود و امروز سومین زن عضو کابینه حسن روحانی است.

روز سه شنبه مجلس ایران به سه وزیر مستعفی کابینه حسن روحانی رای اعتماد داد. مسعود سلطانی‌فر رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.

روحانی تا امروز دو زن را به عنوان معاون خود برگزیده که یکی در راس سازمان حفظ محیط زیست قرار دارد و دیگری در راس سازمان امور زنان و خانواده حضور دارد.

به گزارش این رسانه آمریکایی، ترمیم کابینه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ماه می سال آینده صورت گرفته و این در حالی است که روحانی به دنبال جلب رای زنان و نسل جوان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ انتشار 16 آبان 95 ، کد مطلب: 426316: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین