پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان را به سمت «سرپرست پژوهشکده الهیات و خانواده این پژوهشگاه» منصوب کرد.

شعار سال:حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان آورده است: نظر به انتصاب جناب‌عالی به عنوان «رییس شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی»، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست پژوهشکده الهیات و خانواده» منصوب می‌شوید. امید است با عنایات الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در عمل به شرح وظایف موفق باشید.


انتظار می‌رود پژوهشکده الهیات و خانواده با بهره‌گیری از پیشینه درخشان خود، ظرفیت‌ها و استعدادهای بالفعل حوزوی و دانشگاهی، با هم‌فکری چهره‌های علمی توان‌مند و خوش‌فکر و در تعامل با شعبه به صورت فعال در انجام وظایف محوله به‌ویژه رویکرد پژوهشگاه در زمینه پاسخ‌گویی به مسایل اساسی نظام اسلامی نقش‌آفرینی کرده و تدابیر مناسبی را اتخاذ نماید. ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، اعضای هیأت علمی و کارشناسان محترم پژوهشکده از همه آنان انتظار می‌رود با همکاری و هم‌فکری و همدلی در اعتلای اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های پژوهشی پژوهشکده تلاش خود را معمول دارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار:   1 شهریور   1400، کدخبر:1121244 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین