پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اگر دیپلماسی در قبال ایران شکست بخورد، آماده هستیم که به گزینه‌های دیگر روی آوریم.
شعار سال: «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدار با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اگر دیپلماسی در قبال ایران شکست بخورد، آماده هستیم که به گزینه‌های دیگر روی آوریم.

وی گفت که اگر رویکرد‌های دیپلماتیک برای بازگشت ایران به برنامه جامع اقدام مشترک در مورد برنامه هسته‌ای آن موثر واقع نشود، ایالات متحده می‌تواند اقدام‌های دیگری انجام دهد.

بایدن با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس درباره ایران و ماهیت برنامه هسته‌ای این کشور گفت: «ما در مورد تهدید ایران و تعهد خود برای اطمینان از اینکه این کشور هرگز نمی‌تواند سلاح هسته‌ای تولید کند، بحث خواهیم کرد».

وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر واشنگتن رویکرد دیپلماتیک به مسأله ایران را ترجیح می‌دهد، اما اگر دیپلماسی شکست بخورد، ما آماده هستیم که به گزینه‌های دیگر روی آوریم.

بنت نیز در این دیدار از تدوین استراتژی جدیدی برای ایران خبر داد که قصد دارد با بایدن در مورد آن صحبت کند.

وی گفت:یک استراتژی جامع ایجاد کرده‌ایم که در مورد آن صحبت خواهیم کرد. این استراتژی دو هدف دارد. نخست ممانعت از فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و دوم، جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۲۳۰۴۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین