پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: مسیر ارتباطی بین دو شهر قاپان تا گوریس بسته شده است و کشور ارمنستان هم برای این مسیر، جایگزین را معرفی کرده، اما از آنجایی که این محور عرض کمی دارد و مناسب تردد تریلی نیست، فعلا جلوی تردد تریلی‌ها به این سمت را گرفته‌ایم.
شعار سال: جواد هدایتی درباره بسته شدن ارتباط زمینی ایران و ارمنستان اظهار داشت: روز گذشته مسیر اتصال ارتباطی مرز نوردوز به ایروان به دلیل اختلافاتی مرزی بسته شد و حسب اطلاعات واصله، نیرو‌های صلح‌بان روس مداخله کردند و قرار شد که این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن، حل و فصل شود. البته طرف ارمنی اعلام کرده ظرف یک روز آینده و یا کمتر این مشکل را برطرف سازد.

مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه برای مسیر مسدود شده مسیر جایگزین اعلام شده است، تاکید کرد: مسیر ارتباطی بین دو شهر قاپان تا گوریس بسته شده است و کشور ارمنستان هم برای این مسیر، جایگزین را معرفی کرده، اما از آنجایی که این محور عرض کمی دارد و مناسب تردد تریلی نیست، فعلا جلوی تردد تریلی‌ها به این سمت را گرفته‌ایم.

هدایتی با بیان اینکه مرز برای خودرو‌های ۱۰ چرخ و ۶ چرخ باز است و خودرو‌های متوسط امکان تردد دارند، گفت: مرز ایران و ارمنستان با اعلام محور جایگزن بسته نیست، اما امکان تردد خودرو‌های سنگین و تریلی از این مسیر جایگزین وجود ندارد.

وی درباره معطلی کامیون‌ها چه از طرف ایران برای تردد به سمت ارمنستان و چه از طرف ایروان به سمت ایران، اظهار داشت: تردد کامیون در هر دو طرف همواره وجود داشته و خواهد داشت. طبیعتا در این شرایط تردد کامیون‌ها در هر دوطرف طرف متوقف می‌شود، اما ارمنستان اعلام کرده در مدت زمان کوتاه شرایط عادی خواهد شد.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۲۲۹۳۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین