پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
سعید کلانتری گفت: درصد افرادی که به طور کامل (تزریق دو دُز) در کشور واکسینه شدند بسیار پایین است؛ درحال حاضر سفر های خارجی چه برای سیاحت و چه برای زیارت به صلاح نیست.
شعار سال: خبر می‌رسد دومین روز بدون فوتی هم در استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است؛ نگرانی‌هایی بابت چند روز آینده و اتفاقی جدید برای افزایش میزان بیماری در کشور و اوج گیری آن وجود دارد. در حال حاضر در شرایطی هستیم که سفر‌های خارجی چه از نوع سیاحت و چه از نوع زیارت به سر زبان هاست و بسیاری از افراد با توجه به انجام واکسیناسیون و راحت شدن خیالشان، تصمیم دارند به سفر بروند، اما به نظر می‌رسد با توجه به شدت بیماری و احتمال ورود جهش‌های جدید به کشور به نظر می‌رسد باید برای انجام چنین اقداماتی تأمل بیشتری کرد.

سعید کلانتری، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت: تعداد بیماران کرونایی در حال حاضر در بیمارستان‌ها رو به کاهش است و به نظر می‌رسد سیر بیماری کم شده است.

او با بیان اینکه به نظر می‌رسد درصد زیادی از جمعیت در معرض خطر مبتلا به بیماری کرونا هستند، افزود: پیک پنجم سخت‌ترین و مهلک‌ترین پیک کرونایی بود که تا حالا داشتیم.
 
: سفرهای خارجی چه برای سیاحت و چه برای زیارت به صلاح نیست

کلانتری ادامه داد: درگیری در همه سنین با بیماری مشاهده می‌شود، اما نکته قابل توجه این است که میزان بیماری در افراد جوان بیشتر مشاهده می‌شود.

متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری بیمارستان رسول اکرم (ص) با اشاره به اینکه ما توان یک پیک دیگر را نداریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد افرادی که به طور کامل (تزریق دو دُز) در کشور واکسینه شدند بسیار پایین است؛ درحال حاضر سفر‌های خارجی چه برای سیاحت و چه برای زیارت به صلاح نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۳۳۸۴۲، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین