پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
یک رسانه عرب زبان از تحویل اطلاعات بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم امارات به رژیم صهیونیستی توسط ابوظبی پرده برداشتند.
شعار سال: وبسایت "مجهر الجزیره" فاش کرد که امارات اطلاعات بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را به رژیم صهیونیستی تحویل داده است.

این وبسایت با انتشار سندی گزارش داد که وزارت امور خارجه امارات این اطلاعات را از طریق نامه رسمی امضا شده توسط حمد مطر الشامسی مدیر بخش اداره امور دیپلمات‌های امارات ارسال کرده است تا مقامات رژیم صهیونیستی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ را به گونه‌ای برنامه ریزی شده و دقیق‌تر برای تأمین امنیت آن کنترل کنند.

سند فاش شده نشان می‌دهد که اطلاعات افراد مقیم در امارات که به طرف اسرائیلی ارسال شده شامل عکس، نام، ملیت، کپی گذرنامه آن‌ها و آدرس محل سکونت آن‌ها با تلفن است.

امارات اطلاعات ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را تحویل رژیم صهیونیستی داد

در میان این افراد، ۴۲۴۷۲ چینی، ۴۹۵۳۵ آمریکایی، ۱۶۲۴۰۵ پاکستانی، ۱۳۵۹۲ ترکیه‌ای، ۱۷۴۳۴ روس، ۲۸۱۲۰ فرانسوی، ۷۵۴۰۸ فلسطینی، ۴۴۸۱۱۱ نفر مصری و ۶۴۲۰۱ نفر آن‌ها لبنانی هستند و افراد دیگر دارای ملیت‌های مختلف از سراسر جهان هستند.

مقامات امارات پیشتر توافقی را با شرکت صهیونیستی «سوپرکام» (SuperCom) امضا کردند که طبق آن این شرکت امنیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ امارات که قرار است اکتبر ۲۰۲۱ برگزار شود را تامین خواهد کرد.
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۰۰۰۶۱۷۶۸۷۵۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین