پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۲۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
صبح امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور، با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور، از گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ رونمایی و این گزارش طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
شعار سال: امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور، با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور، از گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ رونمایی و این گزارش طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

ارائه گزارش تفریغ بودجه در پایان شهریورماه و پیش از تدوین لایحه بودجه سال مالی آینده در دولت، یک رکورد به حساب می‌آید که بخشی از اقدامات تحولی دیوان محاسبات در دوره مدیریت فعلی است.

این اقدام که ۴ ماه زودتر از موعد مقرر قانونی اعمال شده، به دولت و مجلس این امکان را می‌دهد تا ضمن اطلاع بیشتر از نقاط قوت و ضعف بودجه‌ی سال گذشته و انحرافات در اجرا، بودجه‌ی مالی سال آینده را منضبط‌تر و کارآمدتر تهیه و تصویب کنند که گامی جدی در اصلاح ساختار بودجه محسوب می‌شود.

طبق گزارش ارائه شده از تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹، بیش از ۴۹ درصد دچار عدم رعایت تمام یا بخشی از احکام قانون بودجه شده‌اند و حدود ۱۷.۶ درصد فاقد عملکرد بوده‌اند و نهایتا حدود ۳۲.۷ درصد به صورت کامل اجرایی شده‌اند.

شعار سال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۳۶۹۸۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین