پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
وزیر امور خارجه کشورمان گفت:نگران نیستیم چه کسی انتخاب می شود یا چه کسی دو روز پیش انتخاب شده که ببینیم آیا امنیت داشته باشیم یا امنیت از دست خواهیم داد.

شعار سال:

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،
محمدجواد ظریف روز پنجشنبه در همایش فعالان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و اسلواکی افزود: ایران دستاوردهای بسیار مهم و بزرگی داشته و اسلواکی نیز دارای چنین دستاوردهایی بوده است.

وی ادامه داد: اسلواکی یکی از کشورهای بزرگ در اتحادیه اروپاست که رشته اقتصادی آن بالا است.

وزیر امور خارجه گفت: ایران نیز به نوبه خود توانسته رشد اقتصادی قابل توجهی داشته باشد.

ظریف افزود: با روی کار آمدن دولت جدید توانستیم رشد اقتصادی را افزایش دهیم و به رغم وجود تحریم که البته امروز رفع شده، به موفقیت های دست یافتیم.

وی ادامه داد: حتی زمانی که تحریم ها رفع نشده بود، سعی کردیم اقتصاد را مدیریت کنیم و تورم را از 45 درصد به زیر دو رقم رساندیم و رشد اقتصادی خود را از منفی هفت درصد به حدود پنج درصد بالا خواهیم برد که این در سال 2017 اتفاق خواهد افتاد و این برای ما دستاورد بزرگی است.

وزیر امور خارجه گفت: به رغم تحریم ها و تمامی مشکلات توانستیم به رشد اقتصادی دست یابیم. تنها کشور تولید کننده نفت هستیم که کاهش قیمت نفت خیلی جدی نتوانسته تاثیری بر روی ما داشته باشد.

وی ادامه داد: اقتصاد ایران دارای پتانسیل های زیای است و ذخایر نفت و گاز عظیمی و منابع انسانی بسیار توانمند داریم.

وزیر امور خارجه گفت: فارغ التحصیلان مهندسی که در ایران داریم حتی از آمریکا بیشتر است.
ظریف افزود: بازار ایران یکی از بزرگترین بازارهای منطقه است و به واسطه ارتباطاتی که با کشورهای منطقه داریم یک بازار حدود 400 میلیون مصرف کننده را ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: ثبات و امنیت را برای شما به ارمغان می آوریم که این خود یک کالای بسیار گران بها و کمیاب است. محیط بسیار امن داریم و این به پشتوانه حمایت مردم است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی امنیت موجود در ایران براساس تلاش های مردم بدست آمده و امنیتی نیست که وابسته به کشوری باشد. در نتیجه نگران نیستیم چه کسی انتخاب می شود یا چه کسی دو روز پیش انتخاب شده که ببینیم آیا امنیت داشته باشیم یا امنیت از دست خواهیم داد.

وی ادامه داد: کشوری امن هستیم و این امنیت را مدیون مردم می دانیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 21 آبان 1395، کد مطلب:  243258 : www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین