پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۱۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
علی شمسی پور، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره روند انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها در وزارت علوم گفت: برای انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها کمیته‌ای تحت عنوان کمیته انتصابات رؤسای دانشگاه‌ها در وزارت علوم تشکیل شده است.
شعار سال: مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره روند انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها در وزارت علوم گفت: برای انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها کمیته‌ای تحت عنوان کمیته انتصابات رؤسای دانشگاه‌ها در وزارت علوم تشکیل شده است.

آقای علی شمسی پور گفت: این کمیته دارای ۷ عضو است که اسامی آن‌ها نیز اعلام نمی‌شود تا این اعضا با فراغ بال بتوانند گزینه ریاست دانشگاه‌ها را بررسی کنند و این کمیته فقط مختص رؤسای دانشگاه‌ها است. کار اعضای کمیته مذکور تصمیم سازی برای وزیر علوم است که وزیر علوم بتواند تصمیم بگیرد.

وی افزود: اعضای کمیته اسامی گزینه‌های مختلف را از کانال‌های مختلف دریافت کرده و آن‌ها را با معیار‌هایی که دارند بررسی کرده و با شاخص‌هایی که دارند ارزیابی کرده و امتیاز دهی می‌کنند و سپس ۳ الی ۵ گزینه را از هر دانشگاهی با امتیازات کسب شده به وزیر علوم معرفی می‌کنند و در نهایت وزیر علوم گزینه نهایی را انتخاب و معرفی می‌کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر گزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۴۰۰، کدخبر:۳۲۳۴۸۲۲، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین