پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تلاش داریم تا واحد‌های خسارت دیده از زلزله بهار امسال خراسان شمالی پیش از فصل سرما بازسازی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

  شعار سال:  اکبر نیکزاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: تلاش داریم ظرف یک تا ۲ ماه آینده ساخت واحدهای مسکونی اولویت دار به اتمام برسد و خانواده های خسارت دیده از زلزله بهار امسال در استان مشکلی نداشته باشند.
 
او گفت: سقف تسهیلات پرداختی به زلزله زدگان برای بازسازی منازل پایین است از این رو نقدینگی برای بازسازی مناطق خسارت دیده خراسان شمالی تامین می شود و در این سفر تصمیم گیری خواهد شد.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت و سازها در بازسازی با محوریت همکاری مردم انجام می شود، گفت: در این زمینه بار اصلی بر دوش آنهاست و روستاییان تاکنون به خوبی پای کار بوده اند، البته رقم ریالی تسهیلات بازسازی پایین است و بخشی از اعتبارات مربوط به کمک های بلاعوض هم هنوز پرداخت نشده است از این رو حمایت لازم برای تامین نقدینگی انجام می شود.
 
او خاطرنشان کرد: برای سرعت دادن به کار بازسازی، مردم باید همانند گذشته پای کار باشند.
 
نیکزاد با اشاره به برنامه های سفر به مناطق زلزله زده خراسان شمالی و بازدید از این مناطق گفت: تلاش داریم تا شماری از واحدهای خسارت دیده اولویت دار که هنوز به اتمام نرسیده تا پیش از فصل سرما تکمیل و در این زمینه باید تصمیم لازم به فوریت گرفته شود.
 
زلزله امروز در خوزستان و چهارمحال و بختیاری خسارت جانی نداشت
 
نیکزاد در بخش دیگر سخنان خود درباره ارزیابی های خسارت های احتمالی زلزله امروز در استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان گفت: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشت.
 
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: تیم های ارزیاب در مناطق حضور دارند و خسارت های زلزله در حال بررسی است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار:12 مهر 1400، کدخبر: 1236616، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین