پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
الکساندر بن زوی»، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه ادعا کرد که اسرائیل با روسیه و آمریکا برای برگزاری نشست سران شورای امنیت جهت بررسی اوضاع در سوریه و ایران توافق کرده اند.

شعار سال:« الکساندر بن زوی»، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه ادعا کرد که اسرائیل با روسیه و آمریکا برای برگزاری نشست سران شورای امنیت جهت بررسی اوضاع در سوریه و ایران توافق کرده اند.
 
 وی گفت که احتمال دارد زمان و مکان برگزاری این دیدار پس از مذاکرات «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه و «نفتالی بنت»، نخست وزیر اسرائیل مشخص شود.
 
بن زوی گفت:« تا الآن هنوز زمان یا مکانی برای این دیدار مشخص نشده است. ما آماده میزبانی هستیم، اما این هنوز قطعی نشده است».
 
سفیر رژیم صهیونیست در روسیه افزود:« در این مرحله تنها بر سر برگزاری این نشست که پرونده های سوریه ، ایران و دیگر مسائل خاور میانه را دربر خواهد گرفت، صورت گرفته است و هنوز توافقی بر سر زمان برگزاری انجام نگرفته است».
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار: 24مهر 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1244312

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین