پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: اکنون سازمان غذا و دارو می‌گوید مجوز نمی‌دهیم. چون شرایط تغییر کرده و با ۸ ماه پیش متفاوت است و حتما باید آنالیز بینابینی را بدهید.
شعار سال: علی اسحاقی مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی اظهار کرد: علت تقاضای ما برای دریافت مجوز اضطرار واکسن کرونا رازی کووپارس این بود که فاز یک و دو آن در ایران انجام شد. برخلاف دو واکسن دیگر ایرانی که مجوز مصرف اضطرار گرفتن و فاز یک و دو آن‌ها در خارج از ایران انجام شده است. داده‌هایی که به سازمان غذا و دارو ارائه کردیم، کاملا مشخص بود که فاز یک و دو این واکسن در ایران انجام شده است.

وی افزود: دکتر نمکی وزیر سابق بهداشت این نوید را دادند که با شروع فاز ۳ واکسن رازی کوووپارس، چون فاز یک و دو این واکسن در ایران انجام شده مجوز مصرف اضطرار واکسن رازی کووپارس صادر می‌شود که مردم بتوانند استفاده کنند و ما از این جهت درخواست دریافت مجوز اضطرار را دادیم.

اسحاقی گفت:، اما اکنون سازمان غذا و دارو می‌گوید مجوز نمی‌دهیم. چون شرایط با ۸ ماه پیش تغییر کرده و حتما باید آنالیز بینابینی را بدهید. ما تا ۲ هفته آینده این آنالیز را نیز ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: متن پاراف‌شده دکتر نمکی روی نامه درخواست کاظم خاوازی، وزیر سابق جهاد کشاورزی مبنی بر صدور مجوز مصرف اضطرار واکسن رازی کووپارس در تصویر مشخص است.
 
تعداد بازدید : 3


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:۴ آبان۱۴۰۰، کد خبر: hamshahrionline.ir/۶۳۴۱۹۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
خب واقعا درست میگن و شرایط تغییر کرده و بهتر شده پس نیازی به مجوز اضطرار نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین