پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
وزیرخارجه ایران برای نخستین‌بار اعلام کرد که تیم مذاکره‌کننده جدید از نقطه بن‌بست مذاکرات وین وارد این گفتگو‌ها نخواهد شد، اما «فرمت» شکل گرفته در «مذاکرات وین» را قبول دارد.
شعار سال: وزیرخارجه ایران برای نخستین‌بار اعلام کرد که تیم مذاکره‌کننده جدید از نقطه بن‌بست مذاکرات وین وارد این گفتگو‌ها نخواهد شد، اما «فرمت» شکل گرفته در «مذاکرات وین» را قبول دارد و در آینده‌ای که دور نیست به مذاکرات وین بازخواهد گشت.

«حسین امیرعبداللهیان» ظهر امروز در دومین نشست وزرای امور خارجه همسایگان افغانستان که در تهران حضور داشت. او در نشست خبری بعد از مراسم در پاسخ به خبرنگاران برای اولین بار از روند مذاکرات وین صحبت کرده است.

توضیحات وزیر خارجه درباره دلیل مخالفت ایران با دیدار مشترک علی باقری با نمایندگان فرانسه، آلمان و بریتانیا در بروکسل گفته است: «حاضر به دیدار‌های دوجانبه با مقام‌های سه کشور در بروکسل هستیم. گفتگو با سه کشور اروپایی در موضوع هسته‌ای، صرفا در چارچوب ۱+۴ یعنی در کنار نمایندگان چین و روسیه صورت می‌گیرد.»


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیدار نیوز، تاریخ انتشار:۵ آبان۱۴۰۰، کد خبر didarnews.ir/۱۱۲۸۰۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین