پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
متاسفانه سنت غلطی در صداسیما رایج شده مبنی بر اینکه مجری برای خود نقش کارشناس یا قاضی بودگی قائل است! سنتی که عموما منجر به صحبت‌های نیمه تمام یا ناقص میهمانان می‌شود. مجری می‌برد، می‌دوزد و تن مردم هم می‌کند! در آخرین این موارد رئیس سابق سندیکای واردکنندگان ماده اولیه دارویی، با توجه به دخالت‌های نابجا و متعدد مجری و عدم اجازه صحبت، برنامه شبکه افق را ترک نمود. منتظر توضیحات دکتر پیمان جبلی در این خصوص هستیم.
شعار سال: گزارشات زیادی از نارضایتی شرکت کنندگان در برنامه‌های کارشناسی صداسیما (خصوصا برنامه‌های دارای پخش مستقیم و انتقادی) از نوع سوالات و شیوه پرسشگری مجریان از میهمانان وجود دارد. بعنوان ناظر بیرونی نیز متاسفانه می‌توان این نقیصه را مورد تائید قرار داد.

مجری برای خود جایگاه کارشناسی و حتی قاضی بودگی قائل است. فردی که باید جهت دهنده و پرسشگر باشد، نظر می‌دهد، قطع صحبت می‌کند و نقد می‌نماید و..

رئیس سابق سندیکای واردکنندگان ماده اولیه دارویی از جمله افراد بود که از این شیوه تعامل بشدت ناراضی شده و اقدام به ترک برنامه نمود. مواردی که باید آقای دکتر جبلی در خصوص آن پاسخگو باشند.

تا اینجای کار را شاید بتوان به قضاوت افکار عمومی سپرد، اما نکته تاسف بار بعدی، حمایت جهت دار خبرگزاری صداسیما از مجریان برنامه و تخریب میهمان است. خبرگزاری صداسیما در نوعی جهت گیری زشت خبری نوشته است:
رئیس سابق سندیکای واردکنندگان ماده اولیه دارویی پس از آنکه نتوانست در یک برنامه تلویزیونی درباره دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی توضیح دهد، قهر کرد و از صحنه خارج شد.
 
تعداد بازدید : 27

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین