پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
رئیس سازمان بهزیستی کشور در دومین نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون اقدامات راهبردی، سیاست‌های پیشرو، مشکلات و چالش‌های موجود، دگردیسی و تغییرات در دولت‌ها را امری بدیهی دانست و گفت: رویکرد ما مبتنی بر شایسته‌سالاری است و نگاهمان بکارگیری نیرو‌های جوان، انقلابی، متعهد و متخصص می‌باشد؛ لذا در این راستا کمیته انتصابات شکل گرفته است.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، دومین نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون اقدامات راهبردی، سیاست‌های پیشرو، مشکلات و چالش‌های موجود و راهکارهای عملیاتی پیشنهادی با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست معاونین و مدیران حوزه‌های پشتیبانی، مرکز فناوری، مشاوران، مدیریت عملکرد، گزینش، ارتباطات مردمی و روابط عمومی و امور بین‌الملل بهزیستی کشور گزارشی مبسوط از حوزه فعالیت و خدمات ارائه شده به جامعه هدف ارایه کردند که رئیس سازمان بهزیستی کشور پس از استماع این گزارش‌ها با تاکید بر خدمت واقعی به معلولان و مستضعفین در امتداد تلاش‌های صورت‌گرفته، عنوان کرد: با مدد نیروی جوان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های حرفه‌ای موجود در ستاد و استان در خدمت اهداف مقدس نظام استفاده کنیم.
 
وی، با بیان اینکه موضوعات حساس با قید فوریت باید پیگیری شود، ادامه داد: ما در راستای تلاش‌ها و اندیشه‌های شگرف روسای ادوار سازمان بهزیستی کشور حرکت خواهیم کرد چنانکه اکنون نیز سازمان بر ریل طبیعی خود انجام وظیفه می‌کند اما تلاش ما این است که امورات جاری سازمان به نحو مقتضی کمافی‌السابق باید طی شود.
 
قادری دگردیسی و تغییرات در دولت‌ها را امری بدیهی دانست و گفت: رویکرد ما مبتنی بر شایسته‌سالاری است و نگاهمان بکارگیری نیروهای جوان، انقلابی، متعهد و متخصص می‌باشد؛ لذا در این راستا کمیته انتصابات شکل گرفته است و و این کمیته مسیر بررسی ماهیت رزومه‌های مدیران در سطوح مختلف را در ستاد پیگیری خواهد کرد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه استمداد می‌کنیم از آسمان‌دیدگان و افرادی که نگاه به رشد و تعالی سازمانی دارند، گفت: همه نگاه‌ها و تلاش‌ها و تجارب ارزنده باید در سبد مقدسی به نام نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و امیدواریم با خروجی مناسب برای مخاطبان معزز بهزیستی تا حداکثر بهره‌مندی را از نظام جمهوری اسلامی ایران و از داشته‌ها و سرمایه‌ و منابعی که بعضاً غیرمولد است، داشته باشیم.
 
وی از ترسیم نظام‌نامه خدمت براساس سیاست‌های ابلاغی خبر داد و گفت: فرهنگسازی ما براساس مبانی ارزش‌های اسلامی از جمله ایثار، همراهی، افزایش بهره‌وری است و این سه نکته کلیدی برای ما اهمیت دارد. موضوع فناوری اطلاعات به عنوان یک شتاب‌دهنده و زیرساخت بسیار حیاتی است به عبارتی نظام هرچه به سوی یکپارچگی می‌رود موفقیت و توفیق ما بیشتر خواهد بود. همچنین فضای خودکنترلی در بازرسی و حراست برای ما مهم است.
 
قادری در پایان با اشاره به اهمیت موضوع ایفای مسئولیت اجتماعی هولدینگ‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های اقتصادی از آماده‌سازی بیش از ۱۰۰ طرح خبر داد و یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور که با همه مشکلات فرهنگی و اجتماعی دست پنجه نرم می‌کند لذا وظیفه تک تک ما موضوعات را در بانک ایده بررسی و مشکلات را مرتفع کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سازمان بهزیستی کشور ، تاریخ انتشار:   12آبان1400، کدخبر:45868 ،www.behzisti.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین