پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
عبدالملکی بیان داشته است که نیرو‌های انقلابی و کارآمد را منصوب کرده‌ایم که ثمره آن را در آینده خواهیم دید. سه دلیل اصلی عزل مدیران قبلی شامل فساد اقتصادی، انواع محکومیت‌های امنیتی و اقتصادی و ناکارآمدی بوده است! باید از ایشان پرسید که رئیس سازمان بهزیستی هم شامل این سه عامل می‌شد؟ معاونین و روسای سازمان‌های تغییر داده شده هم؟ مثلا معاونت امور تعاون را کارآمد می‌دانید؟ و.. این چه شیوه صحبت کردن است آقای محترم! نکند خدای ناکرده به زبان آوردن مکرر سه اصلاح انقلابی گری، غرب ستیزی و ولایتمداری در دوره انتخابات ریاست جمهوری، امر را بر شما مشتبه کرده باشد و خود ویژه پنداری نموده و از نیرو‌های گام دومی فاصله گرفته باشید؟ هشدار مشفقانه می‌دهیم که زیاد هم خوشبین به انتخاب‌ها نباشید، فسادستیزی و اصلاح امور صرفا با رویکرد هیجانی و مقطعی اتفاق نمی‌افتد و نیازمند سیستم و روش است که غالب عزیزان انتخابی، مهارت لازم در این خصوص را ندارند. تقاضامندیم در بیان برخی از عبارات تامل و تفکر بیشتری داشته باشید و همچنین با برخی حاشیه‌ها، نیرو‌های انقلاب (خصوصا گام دومی ها) را در تقابل با خود قرار ندهید.
شعار سال: «حجت الله عبدالملکی» با اشاره به انتصاب‌های جدید در این وزارت‌خانه گفت: بیشترین تعداد عزل و نصب‌ها در بین وزارتخانه‌های مختلف، در این وزارتخانه صورت گرفته که سه دلیل اصلی از جمله فساد اقتصادی، انواع محکومیت‌های امنیتی و اقتصادی و ناکارآمدی برای این عزل‌ها بوده است.

وی افزود: تعدادی از همکاران نیز یا بازنشسته شدند یا خودشان تمایلی به ادامه فعالیت با این وزارت‌خانه نداشته‌اند، اما مایل به همکاری با آن‌ها بوده‌ایم از این رو همه کسانی که از این مجموعه خارج شدند، مشکلی نداشته‌اند.

وی تاکید کرد: ظرف ۲ تا سه هفته آینده، گزارش کاملی را به قوه قضاییه ارسال خواهیم کرد.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه نیرو‌های انقلابی، کارآمد، دست پاک و فسادستیز را منصوب کرده‌ایم، تصریح کرد: این نیرو‌ها را به طور دائم رصد خواهیم کرد و اگر کوچکترین مشکلی داشته باشند عزل می‌شوند؛ اکنون تیمی که شکل گرفته بسیار توانمند است که ثمره آن را در عملکرد این وزارتخانه در آینده خواهیم دید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۵۲۷۲۹۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین