پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
سال‌های سال هست که مسئولان طرح ترافیک را به مناظره دعوت می‌کنیم. سال‌های سال است که در خصوص ناکارآمدی این طرح قلم می‌زنیم و روشنگری می‌کنیم. اما گویا مرغ یک پا دارد و باید وارد باز کردن پرونده‌های حقوقی و شکایت قانونی بر علیه مدیران و سازمان‌های متولی طرح ترافیک و مسئول در آلودگی هوا شویم. هوای تهران آنقدر الوده شده که کار دارد کم کم رویکرد امنیتی بخودش می‌گیرد. در چنین شرایطی، آیا عزیزان ما در شهرداری قصد ندارند که از این منبع ناپایدار و ظالمانه تامین درآمد شهرداری چشم بپوشند و طرح را در راستای ایفای وظایف واقعی خودش مورد بازنگری قرار دهند؟ آقایان اگر پول می‌خواهند و به بودجه نیاز دارند، راه‌های بهتر و قانونی تری هم وجود دارد. افزایش دو تا سه برابری عوارض مالکیت خودرو در شهر تهران و عوارض ۱۰ برابری خودروی دوم به بالا. چرا به خودتان اجازه می‌دهید با زندگی شهروندان بازی کنید؟ شما که تن به مذاکره و مناظره نمی‌دهید و گوشتان را بر سخنان مشفقانه و کارشناسی بسته اید، برای تامین منافع ملی و شهروندان تهرانی آماده حضور در دادگاه هستیم، لطفا بر علیه ما شکایت کنید.
شعار سال: فراخوان استانداری تهران بابت آلودگی شدید هوا به پلیس، اورژانس و فرمانداری‌ها
آن‌قدر هوای تهران آلوده است که معاون استان‌دار تهران، از «پلیس راهور تهران» خواسته جلوی آمدوشد همه موتورها و خودروهای دودزا و بدون معاینه فنی را بگیرد و از فرمانداران شهرهای استان خواسته از «مصرف سوخت مازوت از سوی همه واحدهای صنعتی تولیدی و خدماتی» جلوگیری کند و از پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اورژانس و هلال احمر خواسته در جاهای پر رفت‌وآمد مستقر شوند.

هوای تهران در ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به آلوده‌ترین حالتش در پاییز امسال رسید.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرارو
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین