پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
روند کار ساخت و ساز دی کلینیک شهرستان ملکشاهی در مراحل اولیه باقی مانده و با کندی پیش می رود.
شعارسال: شهرستان ملکشاهی فاقد مرکز بیمارستانی مجهز و رسمی است وتنها مرکز اورژانس این شهرستان نیز امکانات اساسی مانند سی تی اسکن و... ندارد و فعالیت پزشکان متخصص دراین مرکز هنوز درسطح محدود و چند روز درهفته صورت می پذیرد.

مراجعات تخصصی درمانی و دندانپزشکی ساکنان شهرستان ملکشاهی به مرکز استان صورت می گیرد و خدمات بهداشتی درمانی تکمیلی درخود شهرستان هنوز ارائه نمی شود.

طرح احداث دی کلینیک شهرستان در پنج طبقه شامل اورژانس، اتاق عمل و ساختمان اداری شبکه بهداشت از مصوبه های دولت در شهرستان ملکشاهی محسوب می شود تا با ساخت این مرکز، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان ملکشاهی بهتر از گذشته صورت بگیرد.

در جریان بازدید سال گذشته رئيس دانشگاه علوم پزشكي و معاون عمراني استانداري از روند ساخت دی کلینیک شهرستان قرار بود این طرح تا پایان سال 94 به اتمام برسد،اما هنوز ساخت و ساز آن به کندی پیش می رود.

گرچه احداث این مرکز درمانی از مصوبه های سفر استانی دولت بود ولی تکمیل شدن این پروژه به درازا انجامیده و مردم شهرستان از این بابت گلایه مند می باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزای باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: شنبه 8 خرداد 1395، کدخبر: ۵۶۲۶۲۶۲، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین