پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی اولین مورد ابتلا به گونه جهش یافته کرونا معروف به «امیکرون» در امارات، گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام و تکمیل واکسیناسیون کماکان بهترین سپر مقابله با این گونه نوپدید است.
شعار سال: مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اولین مورد ابتلا به گونه جهش یافته کرونا معروف به «امیکرون» در امارات نیز گزارش شد، گفت: مشخصات سوش جدید کرونا هنوز درحال بررسی است وبر اساس مستندات فعلی تمامی توصیه‌های قبلی ارائه شده از وزارت بهداشت موکدا توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: تاثیر واکسن و رعایت پروتکل‌های اعلام شده قبلی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری نه تنها از ارزش آن‌ها در پیشگیری کاسته نشده، به همان قوت قبلی موثر هستند.

تنها مرجع اصلی و علمی و اطلاع رسانی همچنان فقط وزارت بهداشت است

مهندس هاشمی تصریح کرد: استفاده از دارو‌های پیشنهاد شده توسط افراد غیر متخصص، و بهره گیری از روش‌های نامتعارف و ... باید پرهیز جدی شود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تنها مرجع اصلی و علمی و اطلاع رسانی همچنان فقط وزارت بهداشت است، مطرح کرد: به مردم عزیز پیشنهاد می‌شود ضمن حفظ خونسردی و صبوری به شایعات توجهی نداشته باشند و اطمینان داشته باشند دولت محترم و وزارت بهداشت در کنار افزایش اقدامات احتیاطی سختگیری‌های مرزی را تشدید خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وبدا، تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۳۷۴۴۵، behdasht.gov.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین