پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۷۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
مجموع درآمد‌های ناشی از مالیات بر واردات برای سال آینده در لایحه بودجه معادل ۷ هزار و ۹۶۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
شعار سال: بر اساس جدول شماره پنج لایحه بودجه سال آینده، مجموع درآمد‌های ناشی از مالیات بر واردات شامل حقوق ورودی دستگاه‌های اجرایی، حقوق ورودی سایر کالا‌ها، یک درصد عوارض بر واردات، ثبت معافیت‌ها و تخفیفات گمرکی به نرخ صفر و حقوق ورودی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت حمل ونقل سوخت برای سال ۱۴۰۱، معادل ۷ هزار و ۹۶۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

این رقم در بودجه سال ۱۴۰۰، معادل پنج هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان در نظر گرفته شده بود. بنابراین، مجموع درآمد‌های مالیاتی پیش بینی شده برای بودجه سال آینده، ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۳۷۱ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان بیشتر از امسال است که افزایش حدود یک و نیم برابری را نشان می‌دهد.
 
مجموع درآمد‌های ناشی از مالیات بر واردات معادل ۷ هزار و ۹۶۴ میلیارد تومان


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: www.yjc.news، ۷۹۹۶۳۶۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین