پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
آنچه در تصویر می‌بینید نه باکو و گنجه بلکه برج میلاد تهران است که «احد قضایی»، سفیر اسبق ایران در باکو در حال دادن هدیه به سفیر دولت باکو در تهران است. آن هم نه هدیه‌ای عادی که تابلوی تصویر مشت گره کرده الهام علیُف و پرچم جمهوری باکو و نام قره باغ را نشان می‌دهد. آیا این جزئی از دیپلماسی کاهش تنش است یا نوعی اعمال سلیقه؟

شعار سال:بعد از هدیه قالیباف به اردوغان و دادن متقابل کتاب به قالیباف و تشبیه کل جریان به هدیه همسر رضا پهلوی به هیتلر و امضا یک عکس توسط او ، حالا نوبت هدیه به الهام علی اف در برج میلاد رسیده است.
 آنچه در تصویر می بینید نه باکو و گنجه بلکه برج میلاد تهران است که «احد قضایی»، سفیر اسبق ایران در باکو در حال دادن هدیه به سفیر دولت باکو در تهران است. آن هم نه هدیه ای عادی که تابلوی تصویر مشت گره کرده الهام علیُف و پرچم جمهوری باکو و نام قره باغ را نشان می دهد . آیا این جزئی از دیپلماسی کاهش تنش است یا نوعی اعمال سلیقه ؟

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه مستقل

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
چی بگیم اخه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
فکر سالم در بدن سالمه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین