پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
بار‌ها از زبان نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی سابق و فعلی وعده راه اندازی دانشکده پرستاری در پارس آبادمغان را شنیده ایم که دیگر مردم نیز به اینگونه وعده‌های پوچ و کاغذی عادت کرده‌اند. این وعده روی کاغذ نماینده پارس آباد در حالیست که ابراهیم امامی فرماندار پارس اباد نیز مردادماه سال ۹۹ با اشاره به اینکه وجود ۳ بیمارستان نقطه عطفی در ارتقا سلامت شهرستان می‌باشد، اظهار کرده بوده که با توجه به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت دانشکده پزشکی و پرستاری از مطالبات مردم این شهرستان بوده که امسال رشته پرستاری برای اولین بار در پارس آباد پذیرش خواهد شد؟!
شعار سال: در حالی پارس آبادمغان برای بیش از ۲۵۰ هزار نفر از مردم منطقه و شهر‌های همجوار در زمینه پزشکی و بیمارستانی خدمات ارائه داده و تحت پوشش قرار می‌دهد که این شهرستان مرزی بعنوان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان فاقد دانشکده پرستاری می‌باشد. این درحالیست که شهرستان‌های خلخال و گرمی که وسعت و جمعیتشان شاید به مراتب کمتر از پارس آبادمغان می‌باشد از دانشکده پرستاری برخوردارند!

در حالی بار‌ها از زبان نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی سابق و فعلی وعده راه اندازی دانشکده پرستاری در پارس آبادمغان را شنیده ایم که دیگر مردم نیز به اینگونه وعده‌های پوچ و کاغذی عادت کرده‌اند.

برای نمونه شهریورماه سال گذشته عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس آباد در مجلس وعده داده بود که طی توافقاتی مابین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، فرمانداری پارس آباد و اینجانب بعنوان خادم مردم دانشکده پرستاری از مهر ماه سال جاری (سال ۹۹) در شهرستان پارس آبادمغان راه اندازی می‌شود، که برخلاف وعده نماینده پارس آباد، با گذشت یک سال و ۴ ماه هیچ خبری از دانشکده پرستاری نیست؟!

این وعده روی کاغذ نماینده پارس آباد در حالیست که ابراهیم امامی فرماندار پارس اباد نیز مردادماه سال ۹۹ با اشاره به اینکه وجود ۳ بیمارستان نقطه عطفی در ارتقا سلامت شهرستان می‌باشد، اظهار کرده بوده که با توجه به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت دانشکده پزشکی و پرستاری از مطالبات مردم این شهرستان بوده که امسال رشته پرستاری برای اولین بار در پارس آباد پذیرش خواهد شد؟!
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین