پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۰۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
نماینده مردم اصفهان در مجلس راه حل حذف رانت ارزی را جدا کردن وابستگی ریال به دلار در بودجه عنوان کرد و افزود: دولت باید برای حل این مشکل از پول‌های اعتباری فاصله گرفته و به سمت پول کالایی و حقیقی برود. کد خبر:

شعار سال:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تنها راه حل پایان دادن به رانت ارزی را حذف ارز ترجیحی خواند و گفت: حذف تدریجی و پلکانی ارز ترجیحی موجب می‌شود اجرای این سیاست اصلاحی، تبعات اقتصادی کمتری داشته باشد.
 
حسین میرزایی، تنها راه دولت برای پایان دادن به رانت ارزی را حذف ارز ترجیحی خواند و در عین حال خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای این اصلاح اقتصادی شد.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس راه حل حذف رانت ارزی را جدا کردن وابستگی ریال به دلار در بودجه عنوان کرد و افزود: دولت باید برای حل این مشکل از پول‌های اعتباری فاصله گرفته و به سمت پول کالایی و حقیقی برود.

وی در توضیح این مطلب گفت: پول حقیقی کالایی مانند طلا است که قابل تحریم نیست و ارزش خود را حفظ می‌کند، اما پول اعتباری به دلار گره خورده است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تک نرخی کردن ارز مشکلات اقتصادی ایجاد خواهد شد، گفت: راه حل حذف ارز ترجیحی اجرای این سیاست به شکل تدریجی و پلکانی است که تبعات کمتری برای اقتصاد کشور خواهد داشت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی دیدارنیوز  ، تاریخ انتشار:   21 دی 1400، کدخبر: ،www.didarnews.ir،118506

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
نظرات مختلفی داده میشه در مورد ارز باید دید بهترین نظر کدومه که ما رو به بهترین نتیجه برسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین