پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
علیرضا منظری، معاون اسبق هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: در زمان خرید هواپیماهای پسابرجامی، از نظرات کارشناسی استفاده‌ای نشد و خودسرانه اقدام به خرید کردند،‌ بنابراین بخشی از تقصیرات زمینگیر شدن هواپیماهای پسابرجامی مربوط به وزیر اسبق راه وشهرسازی و قائم مقام وقت وزارتخانه است.
شعار سال: علیرضا منظری، معاون اسبق هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با «نود اقتصادی»: وزیر اسبق راه و شهرسازی و قائم مقام او به عنوان مسئول خرید هواپیما‌های پسابرجامی در مورد خرید هواپیما و نحوه تامین قطعات این هواپیما‌ها همه حقیقت را به افکار عمومی نگفتند.

عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی و اصغر فخریه کاشان، قائم مقام وقت وزارت راه و شهرسازی، توجهی نداشتند که با اعمال تحریم‌های بیشتر، تامین قطعات هواپیما‌های خریداری شده با مشکل مواجه خواهد شد. همین الان نصف هواپیما‌های برجامی به علت نبود قطعات زمینگیر هستند.

در زمان خرید هواپیما‌های پسابرجامی، از نظرات کارشناسی استفاده‌ای نشد و خودسرانه اقدام به خرید کردند، بنابراین بخشی از تقصیرات زمینگیر شدن هواپیما‌های پسابرجامی مربوط به وزیر اسبق راه وشهرسازی و قائم مقام وقت وزارتخانه است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین