پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
بانک پاسارگاد با اعتقاد و باوری راسخ «مسئولیت‌های اجتماعی» را به‌عنوان رویکردی متعالی به کسب‌و‌کار همواره مدنظر قرار داده است و مجموعه راهبرد‌ها و سیاست‌های کلان بانک در حوزه‌های گوناگون مشتریان، سهام‌داران، همکاران، جامعه و... همگی در چارچوب این نگاه مسئولانه تنظیم شده است. در این رابطه اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و نیز اعطای کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی کشور به انجام رسیده است.
شعار سال: بانک پاسارگاد با اعتقاد و باوری راسخ «مسئولیت‌های اجتماعی» را به‌عنوان رویکردی متعالی به کسب‌و‌کار همواره مدنظر قرار داده است و مجموعه راهبرد‌ها و سیاست‌های کلان بانک در حوزه‌های گوناگون مشتریان، سهام‌داران، همکاران، جامعه و... همگی در چارچوب این نگاه مسئولانه تنظیم شده است. در این رابطه اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و نیز اعطای کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی کشور به انجام رسیده است.

بانک پاسارگاد با توجه به اهمیت فراهم نمودن امکان دسترسی کودکان، نوجوانان و جوانان روستایی به آموزش، تلاش کرده است برنامه‌های جامعی برای ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق محروم کشور تنظیم و عملیاتی نماید. در همین راستا این بانک تاکنون نسبت به احداث ۱۷ باب کتابخانه و ۳۳ باب مدرسه در اقصی‌نقاط کشور اقدام کرده است و ۱۴ باب مدرسه دیگر را نیز در دست ساخت دارد که این روند ادامه خواهد داشت.

اقدامات بانک و گروه پاسارگاد در حوزه مسئولیت اجتماعی و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی تنها به ساخت مراکز آموزشی ختم نمی‌شود؛ بانک پاسارگاد برای چهاردهمین سال پیاپی از سال ۱۳۸۷، رتبه‌های برگزیده آزمون سراسری ۱۴۰۰ را در هر پنج گروه آزمایشی مورد حمایت قرار داد و با اختصاص بورس تحصیلی (رتبه) از این نخبگان تقدیر کرد. به این ترتیب این دانشجویان تا هر مقطعی در داخل کشور مشغول به تحصیل باشند، هرماه مبلغی به‌عنوان کمک هزینه تحصیلی (رتبه) به حساب آن‌ها واریز می‌شود. علاوه بر این، به هر یک از برگزیدگان آزمون سراسری، سهام بانک پاسارگاد تعلق گرفته است و این گرامیان به جمع سهام‌داران بانک پیوسته‌اند.

گفتنی است بانک پاسارگاد تا‌کنون، از ۲۰۹ نفر از جوانان و نخبگان آزمون سراسری تجلیل به‌عمل آورده است و حمایت از بسیاری از این افراد که در حال حاضر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند همچنان ادامه دارد. این اقدام در پی تفکر مدیرعامل بانک با هدف کاهش دغدغه این عزیزان برای کسب دانش و بهره‌مندی از آن در جهت خدمت به مردم شریف ایران و رشد و توسعه پایدار میهن عزیزمان انجام می‌گیرد.

همچنین تأسیس و گسترش دانشگاه خاتم با ایجاد امکان تدریس رشته‌های مختلف تحصیلی روز مانند؛ مهندسی داده و علوم هم‌گرا نیز از دیگر اقدامات این بانک در حوزه فرهنگ و آموزش است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۴۵، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین