پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
به دلیل تهدید‌های انصارالله و توسعه سامانه‌های موشکی آن، طرف‌های ناظر بر نمایشگاه اکسپو دبی فعالیت‌های این نمایشگاه را تا زمانی نامشخص به تعویق انداخته‌اند.
شعار سال: صفحه کاربری نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰ در توئیتر نوشت: «با کمال تأسف به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسانیم که به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده، کنسرت کایروکی که قرار بود در تاریخ ۳۰ ژانویه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد. تاریخ جدید این مراسم به زودی در صفحات اجتماعی ما اعلام خواهد شد.»

در این پیام توئیتری آمده است: «گاهی اوقات و در طول برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، ممکن است برخی از فعالیت‌ها بنا بر دلایل مختلف لغو شود و یا به تعویق بیفتد.»

این نمایشگاه توضیح داده است: «به شما اطمینان می‌دهیم که اکسپو ۲۰۲۰ مملو از مکان‌ها و فعالیت‌های هیجان‌انگیز است که نمی‌توان آن‌ها را از دست داد و مشتاقانه منتظر حضور شما در این رویداد بین‌المللی هستیم.»

چندی پیش، نیرو‌های مسلح یمن، در پاسخ به تنش سازی و حملات جنایتکارانه امارات علیه مردم یمن، برخی مناطق در ابوظبی را با موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار دادند.

مقامات یمنی به امارات هشدار داده‌اند که چنانچه به تنش‌زایی و حملات خود علیه مردم یمن ادامه دهد، حملات موشکی و پهپادی به مناطق حساس این کشور ادامه خواهد یافت. آن‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی هشدار داده‌اند که امارات دیگر امن نخواهد بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۰۴۲۹۴۰، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین