پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از ارسال اصلاحیه لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان به مجلس در روز شنبه 29 آبان ماه خبرداد.

شعار سال: حسین نحوی نژاد گفت: لایحه حمایت از حقوق معلولان با 25 ماده، چندی پیش از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این لایحه را به 31 ماده افزایش داده اما پس از آن، شورای نگهبان ایراداتی را به این لایحه گرفت و لایحه بار دیگر به مجلس ارجاع داده شد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به ارائه لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان به سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: پس از ارجاع این لایحه به بهزیستی، موضوع در کمیسیون ویژه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد اصلاحیه این قانون روز شنبه به مجلس ارسال شود.

نحوی نژاد در خصوص جزئیات لایحه قانون حمایت از حقوق معلولان اظهار کرد: با توجه به اینکه در این لایحه به مستمری و اشتغال مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور توجه ویژه ای شده است، تصویب آن می تواند سبب حل بسیاری از مشکلات این قشر شود.

وی با بیان اینکه "مستمری پرداختی به مددجویان سازمان بهزیستی کشور اندک است" تصریح کرد: مستمری که به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت می شود اندک است و ما قادر نیستم خارج از قانون این مبلغ را افزایش دهیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 27 آبان 1395، کد مطلب: 245612:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
چندبار باید این لایحه به مجلس برود. آقایان بهزیستی مثل اینکه در خواب خرگوشی هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
پیگیری بفرمایید ببینید این لایحه چندبار تاکنون اصلاح شده است و علت این همه اصلاحات برای چیست؟ تاوان ضعف مدیریتی در چنین سازمان حساسی را چرا باید مردم بدهند؟
یک دردمند
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
متاسفم برای این سازمان و مدیرانش بی خاص...... . روسای جمهور هم که اصلا به این سازمان اعتنایی ندارند و آن را نمی بینند.
حاجی حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
ببایید داخل سازمان بهزیستی تا متوجه شوید که چقدر مشکل وجود دارد و یک لایحه برای حمایت از کارکنان بهزیستی فقط باید نوشت و مصوب کرد
تقوایی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
کاملا با نظر آقا/ خانم حاجی حسینی موافقم. لایحه دادن برای حمایت از معلولین باید با تقدیم لایحه حمایتی از کارکنان بهزیستی شروع بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین