پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
حق می‌گویند؛ رئیسی یک آدم اشتباهی ست که نمی‌داند کجا ایستاده است. او هنوز خبر ندارد رئیس جمهور ایران است و باید رفتار و کردار و سخنانش در کاراکتر یک پریزدنت باشد. آخوند یه لا قبا یاد نگرفته که شلوار و قبایش باید با عبایش هارمونی رنگی داشته باشد و فلان شخص معتبر در قم، عمامه‌اش را به فیلان سبک خاص بپیچد.
شعار سال: یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حق می‌گویند؛ رئیسی یک آدم اشتباهی ست که نمی‌داند کجا ایستاده است. او هنوز خبر ندارد رئیس جمهور ایران است و باید رفتار و کردار و سخنانش در کاراکتر یک پریزدنت باشد. نمی‌داند که ما عادت کرده‌ایم رئیس جمهور را با ریش رنگ شده و سشوار کشیده فقط باید از قاب تلویزیون ببینیم. نمی‌داند که نباید یهو وسط مردم حاضر شود و رو در رو از آن‌ها از مشکلاتشان بپرسد.

خبر ندارد که به رعیت بودن عادت کرده ایم و چشم دلمان را سال‌هاست به سمت کدخدا سوق داده‌اند و برای رفع گشنگی باید نگاهمان به میز مذاکره باشد.

او بلد نیست وقتی از سفره خالی مردم حرف می‌زند، لبخندی ملیح بزند که تا فی‌ها خالدونمان درد بگیرد و بگوید انشالله گشایشی برای مردم ایجاد می‌کنیم؟!

آخوند یه لا قبا یاد نگرفته که شلوار و قبایش باید با عبایش هارمونی رنگی داشته باشد و فلان شخص معتبر در قم، عمامه‌اش را به فیلان سبک خاص بپیچد.

شال سبز بافتنی که احتمالاً عیالش بافته را دور گردنش میپیجد و نمی‌داند که ما دوست داریم رییس جمهورمان از شال‌های پیرکاردین لیمیت ادیشن از فرنگ برگشته استایل کند.

واقعاً دوست نداشتنی‌ست؟!

هم حرف زدنش شبیه رییس جمهور نیست هم کارکردنش! چه معنی دارد که اصلا رییس جمهور برود با خلق الله عمله بنا و کارگر و کارمند هم کلام شود که از وسط آن همه حرف و پیگیری، یک سوتی دربیاید که کل کار را ابتر کند؟! اصلا چرا رییس جمهور صبح به صبح، استخر و جکوزی نرفته و ماساژ نگرفته باید بیاید سر کار؟!

اصلا ناهار خورده؟! نمی‌دانیم، ولی قبلیا خیلی خوردن، اونقدر خوردن که هنوز صدای ملچ ملوچ دهانشان می‌آید و لا بلای خلال کردن دندان‌ها، کاریکاتوری هم می‌کشند!.

پ‌ن: همچنان در صف منتقدینم، همانطور که از ابتدای آغاز بکار دولت بودم. همانطور که به انتصابات و بکارگیری برخی وزرا و مدیران انتقاد داشته و دارم. ولی یک نخ قبای رئیسی با همهء نقد‌ها و ایرادهایش را به کل دولت قبل نمی‌فروشم.
 
ریٔیس‌جمهوری که نباید دوستش داشته باشیم!، اما خیلی می‌خواهیمت
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۳۳۵۸۹۶، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
چه ساده و صمیمی نوشته شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین