پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۰۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
نه صدتا، هزار تا سایت و کانال و روزنامه، مصاحبه و نظرات شما را پخش کنند، باز مدعی هستیم که در فروش بنزین کم فروشی صورت می‌گیرد. اگر غیر از این فکر می‌کنی، بسم الله با ما به ۲۰-۳۰ پمپ بنزین سر بزن. البته با اجرای استاندارد اندازه گیری ما و ارلن چهار لیتری آزمایشگاهی در سطح تراز. تست را این طور جلو می‌بریم نه با دبه فلزی هیولایی همکاران شما. وقتی متهم اصلی همه اعتراضات باک خودرو است و اشتباه مالکان، حرفی برای گفتن با مجموعه شما وجود ندارد. آنقدر ادامه می‌دهیم تا به جایی که باید حرف‌مان را برسانیم، برسد. تنها هم نیستیم و دیگران قویتر از ما هم مشغول کارند.
شعار سال: ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران معتقد است که جایگاه‌های سوخت به صورت مداوم بازرسی می‌شوند. عرضه بنزین و گازوئیل در تمام جایگاه‌ها توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان ملی استاندارد به صورت معمول مورد آزمایش قرار می‌گیرد و اگر موردی از نظر کم فروشی وجود داشته باشد، برطرف می‌شود.

بنظر ما با بازی الاکلنگی که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مردم ایجاد شده، پیش بینی‌مان این است که مسئله از انتقال اعتراض به سامانه ۰۹۶۲۷ گذر کرده و به شکایت حقوقی ورود خواهد کرد. دومین حوزه این داستان، تمرکز بر عملکرد‌ها و وظایف قانونی این شرکت از چهار طریق تحقیق و تفحص مجلس، سازمان بازرسی کل کشور و استمداد طلبی خاص از ریاست محترم قوه برای دستور به سامان بازرسی، ورود از طریق دیوان محاسبات و تمرکز خاص رسانه‌ای خواهد بود.

انتهای داستان هم نسبتا قابل حدس زدن است، حذف شرکت و واگذاری امور به بخش خصوصی. این پیش بینی ما از تداوم فعالیت با فرمان فعلی است آقای ویس کرمی. صد جوابیه هم ارسال کنید، وفق قانون منعکس می‌کنیم، اما می‌دانیم که اشتباه نمی‌کنیم و در آینده دور یا نزدیک، مدیران این شرکت را به میدان می‌آوریم و جلو دیدگان شان اثبات حق می‌کنیم.

مجددا از شخص شما دعوت می‌کنیم بجای توضیح، وارد سنجش وضعیت بیست تا سی جایگاه درون و برون شهری شویم (برخی از همکاران ما در شهرستان‌ها هم می‌توانند به ما بپیوندند).
 
تعداد بازدید : 8
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
1
فردا براتون جوابیه می فرستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
حق گفتید بخدا ، ما هم با این پمپ ها درگیریم. یک جورهایی کشور درگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین