پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نفت، کرامت ویس کرمی از سمت مدیرعاملی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برکنار و علی اکبر نژادعلی، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد. هشدارها را در خصوص این شرکت بارها و بارها می دهیم، اما دوستان و مدیران ما در این شرکت باور نمی کنند. قبلا هم گفتیم، اگر این طور است، شما کار خودتان را بکنید و ما هم کار خودمان را انجام می دهیم. دلگیری هم معنا ندارد. یا حول وظایف سازمانی و منافع ملی و چارچوب های عملکردی ، خودتان را باز تنظیم می کنید یا پذیرای برخوردها و تغییرات خواهید بود. از تحقیق و تفحص درس گرفته نشد، از تغییر فلان آقا و ورود دستگاه های نظارتی درس گرفته نشد، مشکلی نیست ما وظایف مان را خوب بلدیم.
شعار سال: با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نفت، کرامت ویس کرمی از سمت مدیرعاملی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برکنار و علی اکبر نژادعلی، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

صبح امروز دو حکم جدید از سوی جلیل سالاری، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شد.

طی حکم اول، کرامت ویس کرمی از سمت مدیرعاملی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برکنار و علی اکبر نژادعلی، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

همچنین مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوده‌های نفتی ایران طی حکم جداگانه‌ای کرامت ویس کرمی را به سمت "معاون اجرایی" خود منصوب کرد.

خدا حافظ آقای مدیر: هشدار برکناری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را داده بودیم، ویس کرمی نشنید

شعار سال
، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۲۳۴۱، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین