پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
اولین جلسه دومین دوره هیئت‌مدیره انجمن مس ایران برگزار گردید. این جلسه با هم‌فکری درخصوص ترکیب اعضای هیئت مدیره انجمن مس ایران آغاز شد.
شعار سال: در این جلسه آقایان بهرام شکوری به عنوان رئیس هیئت‌مدیره، کورش شعبانی به عنوان نائب‌رئیس هیئت‌مدیره و حمیدرضا امیریان به عنوان خزانه‌دار و ابوالفضل صالح‌آبادی به عنوان دبیرکل انجمن مس ایران انتخاب و قبول سمت نمودند.

در ادامه جلسه به پیگیری برای افزایش تعداد اعضای انجمن تاکید و بنا شد برنامه پیش بینی شده برای اقدامات انجمن مس در سال آتی مشخص و تا انتهای سال در جلسه هیئت مدیره پس از بررسی و تغییرات، برای اجرا در سال آتی مصوب شود.

لازم به یادآوری است نهم اسفندماه جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن مس ایران با حضور اعضای محترم انجمن مس ایران برگزار شد.

آقایان دکتر شکوری، دکتر شعبانی، دکتر مشکانی، مهندس اسلامیان، مهندس امیریان و مهندس زینلی با اکثریت آراء به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند. مدیرعامل شرکت ملی مس ایران طبق اساسنامه نیز در هیئت مدیره قرار دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت معدن مدیا، تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۲۴۷، www.madannedia.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین