پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
مشاور وزیر کشور سابق طی توئیتی در واکنش به اخبار پیرامون منزل ۱۸۰۰ متری رحمانی فضلی نوشت: ماجرای محل سکونت ‎رحمانی فضلی در مدت ‎وزارت کشور کاملا قانونی و به لحاظ الزامات امنیتی و حفاظتی بوده همچنانکه وزرای سابق کشور هم از منزل سازمانی استفاده می‌کردند. شبهه افکنی درباره یک اقدام قانونی و معمول در شرایط فعلی به چه معناست؟
شعار سال: مشاور وزیر کشور سابق طی یادداشتی به پیگیری‌های دولت سیزدهم برای تخلیه ویلای نیاوران توسط عبدالرضا رحمانی فضلی واکنش نشان داد.

روح اله جمعه‌ای مشاور سابق وزیر کشور در توئیتی واگذاری این خانه به عبدالرضا رحمانی فضلی را ناشی از «الزامات امنیتی و حفاظتی» اعلام کرد و ضمن «رویه معمول» دانستن استفاده مقامات کشور از «خانه‌های سازمانی»، مدعی شد که رحمانی فضلی خانه سازمانی خود را در «موعد مقرر» تخلیه کرده است.
 
سکونت ‎رحمانی فضلی در مدت ‎وزارت کشور کاملا قانونی بوده است

جمعه‌ای نوشت:

«۱- به کجا چنین شتابان! ماجرای محل سکونت ‎رحمانی فضلی در مدت ‎وزارت کشور کاملا قانونی و به لحاظ الزامات امنیتی و حفاظتی بوده همچنانکه وزرای سابق کشور هم از منزل سازمانی استفاده می‌کردند. شبهه افکنی درباره یک اقدام قانونی و معمول در شرایط فعلی به چه معناست؟

‏۲- استفاده ازمنازل سازمانی برای مقامات، وزرا و مدیران که فاقد منزل مسکونی مناسب هستند رویه‌ای معمول بوده و است، اما نوشتن این نامه با وجود تخلیه منزل سازمانی در موعد مقرر توسط وزیر سابق و انتشار نامه، بدون آنکه ذینفع از وجود نامه مطلع باشد ضمن گلایمندی، رویه حضیض بگم بگم‌های توخالیست.»


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر:۶۶۵۳۷۹، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین