پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
در هیچ دولتی رسم نیست که مسائلی از این جنس را بخواهند وارد حوزه افکار عمومی و رسانه کنند. برخی از شایعات مطرح در این خصوص تاکید بر دو احتمال نیازمندی به استفاده از این ملک توسط مدیران ارشد جدید وزارت کشور و دوم، تخریب چهره رحمانی فضلی و تسویه حساب سیاسی با او داشتند. در هر حال، ملک مذکور تحویل وزارت کشور شده است.
شعار سال: در اطلاعیه وزارت کشور آمده است: «پیرو انتشار مطالبی درباره ملک سازمانی در اختیار وزیر کشور سابق، به اطلاع می‌رساند که ملک مذکور در اختیار وزارت کشور قرار گرفت».
حاشیه سازی‌ها برای رحمانی فضلی و تحویل ملک سازمانی به وزارت کشور
یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سابق قرار داشته است.

عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به احمد وحیدی وزیر کشور، ضمن تشریح جزئیاتی از نحوه واگذاری و استفاده از ملک مذکور، خواستار پیگیری تخلیه آن شده بود.

حاشیه سازی‌ها برای رحمانی فضلی و تحویل ملک سازمانی به وزارت کشور
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه تحلیلی خبری الف، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۶۷۱۸۰۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین