پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به طرح ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان، گفت: علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۵۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض، سیمان و میلگرد رایگان از طرف بنیاد مستضعفان به هر واحد مسکن محرومان اعطا خواهد شد.
شعار سال: پرویز فتاح صبح سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی که به صورت پایلوت در روستای نوغاب انجام شد، گفت: همه ما چه شیعه و چه سنی افتخار داریم که پیرو رسول مکرم اسلام (ص) هستیم و رمز وحدت ما نیز همین است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در طرح ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومین روستای نوغاب درمیان به عنوان پایلوت انتخاب شد، اظهار کرد: توافق نامه ما با بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومان با کار کارشناسی دقیق و با تسهیلات ۲۰۰ میلیونی صورت می‌گیرد.

فتاح با بیان اینکه نقشه این خانه‌ها ۶۰ متر است، افزود: البته صاحبان مسکن در صورت تمایل می‌توانند بیش از ۶۰ متر خانه را بسازد.

وی با تأکید بر همکاری‌های لازم برای تأمین زیرساخت‌های این منازل، گفت: علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۵۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض، سیمان و میلگرد رایگان از طرف بنیاد مستضعفان به هر واحد اعطا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: سهم خراسان جنوبی از این ۲۰ هزار در ابتدا ۵۵۰ واحد بود، ولی به واسطه آغاز طرح در عید مبعث سهم استان به هزار واحد افزایش می‌دهیم.

فتاح ادامه داد: همه این موارد بهانه‌ای برای خدمت گذاری و شاد کردن دل مردم است و به حکومت مردمی خود نیز افتخار می‌کنیم.

وی گفت: این ۲۰ هزار واحد برای محرومین است که تحت پوشش هیچ نهادی، چون کمیته امداد و بهزیستی نیستند و برای تحت پوشش‌های این نهاد سهم‌های دیگری وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: اگر مردم با نظام و حکومت باشند باقی مشکلات جامعه نیز حل می‌شود و در این راستا مسوولان نباید حرفی بزنند که عمل نکنند.

فتاح ادامه داد: خدمات ما در درمیان تنها مربوط به مسکن نیست بلکه در حوزه فرهنگی و بهداشتی و ساماندهی خیابان‌ها و معابر نیز اقدامات دیگر بنیاد در این منطقه است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی معادن و فلزات خاور میانه، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۰۴۰۳، www.felezatkhavarmianeh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین