پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۴۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت:شورای نگهبان هفته آینده نظر نهایی خود را درباره مصوبه رتبه بندی معلمان اعلام خواهد کرد.
شعار سال: قاسم احمدی لاشکی درباره آغاز آئین نامه نویسی طرح رتبه بندی معلمان گفت: با دستور اکید وزیر آموزش و پرورش کار آئین نامه نویسی آغاز شده و با تلاش فراوان در حال انجام است.

به گفته قاسم احمدی لاشکی پس از نهایی شدن آئین نامه تدوین شده، سازمان برنامه و بودجه و امور استخدامی و دو نفر از نمایندگان مجلس باید آن را تائید کنند.

او گفت: در صورتی که شورای نگهبان مصوبه فعلی را تائید کند طرح رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور امسال اجرایی خواهد شد و تمام معوقات فرهنگیان پس از مشخص شدن احکام، در سال۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

احمدی لاشکی همچنین از استخدام ۲۵هزار نیرو در وزارت آموزش و پرورش در سال آینده خبر داد و گفت: این افراد از طریق آزمون سراسری برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی جذب می‌شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: کارمندان مازاد ادارات دیگر نیز می‌توانند در صورت تمایل به آموزش و پرورش منتقل شوند.

او همچنین درباره اعاده حق یک سوم از زائرسرای مازندران به آموزش و پرورش گلستان گفت: هفته آینده با حضورمسئولان دو استان مستندات را بررسی می‌کنیم و سپس تعیین تکلیف خواهد شد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جواان، تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۰۷۷۱۲۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین