پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
یک منبع آگاه خبرداد:با توجه به عدم پرداخت بیش از ۸۰ ماه اجاره از سوی احمدی نژاد در ملک ولنجک بنیاد مستضعفان، اداره کل حقوقی این بنیاد در مجتمع عدالت تهران اقامه دعوا و درخواست صدور دستور تخلیه کرده است.
شعار سال: یک منبع آگاه خبرداد:با توجه به عدم پرداخت بیش از ۸۰ ماه اجاره از سوی احمدی نژاد در ملک ولنجک بنیاد مستضعفان، اداره کل حقوقی این بنیاد در مجتمع عدالت تهران اقامه دعوا و درخواست صدور دستور تخلیه کرده است.

گفتنی است ویلای ۳۰۰۰ متری ولنجک که از ابتدای سال ۹۳ توسط بنیاد مستضعفان در اختیار احمدی نژاد برای استقرار دفترش قرار گرفته است، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان قیمت کارشناسی آن است، اما احمدی نژاد طی هفت سال اخیر و به رغم شعار‌های ساده زیستی و مردمداری خود، حتی یک ریال بابت اجاره این ملک به بنیاد مستضعفان پرداخت نکرده است.

بنیاد مستضعفان اجاره بها و اجرت المثل این دوره هفت ساله را معادل ۷.۶ میلیارد تومان برآورد کرده که قانونا باید توسط احمدی نژاد پرداخت شود.

بر اساس ضوابط دستور تخلیه ملک ولنجک بنیاد مستضعفان تا پایان فروردین ۱۴۰۱ صادر و اجرا خواهد شد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اخبار خاص
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین