پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
در حالی به پایان سال نزدیک می‌شویم که خبر‌هایی از تغییرات مدیریتی چراغ خاموش شهرک‌های صنعتی ایران به چشم می‌خورد. گفته می‌شود بسیاری از این تغییرات بدون اطلاعات قبلی بوده است.
شعار سال: با تغییر دولت‌ها و روی کار آمدن وزرای جدید، طبیعتا مدیران نیز در رده‌های مختلف یکی پس از دیگری کرسی خود را با افراد تازه نفس تعویض می‌کنند. در وزارت صمت، اما با سکانداری فاطمی امین، تغییرات مدیریتی اغلب با حواشی خاصی همراه است.

نمونه اخیر آن اتفاقاتی است که در شرکت شهرک‌های صنعتی کشور روی داده و عزل و نصب مدیران استانی بدون اطلاع قبلی در حال وقوع است. به طور مثال مشخص نیست چرا مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان گیلان که صبح با خبرنگار قرار مصاحبه دارد، چند ساعت بعد اطلاع می‌دهد که شب گذشته غزل شده است.

یک منبع موثق گفت: تنها دو نفر از مدیران که به سمت ریاست سازمان صمت استان‌های مختلف برگزیده شدند، به صورت محترمانه و با مراسم تودیع و معارفه از سمت قبلی خود کنار رفتند و برای آن‌ها مراسمی برگزار شد. اما سایر مدیران، بدون هیچ‌گونه اطلاع رسانی به یکباره تغییر کردند.

رسم دیرینه بر این بود که برای قدردانی از زحمات مدیران در شهرک‌های صنعتی مراسمی برای تقدیر از آن‌ها برگزار شده و در همین مراسم مدیر جدید نیز معرفی می‌شد. در این بین رسانه‌ها هم برای پوشش این اتفاقات حضور و اطلاع رسانی داشتند. به هر حال این تغییرات مدیریتی چراغ خاموش، شامل استان‌های فارس، گیلان، کرمان، استان مرکزی، خراسان شمالی، همدان و سمنان شده است.

برای یافتن دلیل این موضوع، با علی رسولیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران تماس گرفتم که متاسفانه پاسخگو نبود. این در حالی است یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های جاری همواره شفافیت در ارائه اطلاعات و پاسخگویی مسئولان بوده است.

امید است وزارت صمت رویکرد خود در تغییرات بی خبر و ناگهانی را تغییر داده و تعامل بهتری را با رسانه‌ها پیش بگیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: www.gostaresh.news/۲۵۰۳۲۳
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین