پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۵۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت از انتشار فهرست بروز شده املاک دارای مجوز برای فروش دولت خبر داد.
شعار سال: «فاطمه دادگر» با اشاره به دستور وزیر اقتصاد در جلسه کارگروه تأمین مالی مبنی بر اطلاع رسانی برای فروش اموال مازاد دولت، اظهار کرد: بر اساس دستور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، اداره کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت فهرست بروز شده‌ای از املاک دارای مجوز فروش تهیه کرده که این فهرست در سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار گرفته است تا از طرق مختلف نظیر رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی اطلاع رسانی برای فروش آن انجام پذیرد.

وی افزود: همچنین فهرست همکارانی که مقرر است به عنوان رابط در استان‌ها نسبت به پاسخگویی در امر فروش همکاری کنند، نیز به همراه مشخصات آن‌ها تهیه شده و علاقمندان به شرکت در این مزایده‌ها می‌توانند با ارتباط با این افراد اطلاعات بیشتر در این زمینه را دریافت کنند.

دادگر خاطرنشان کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در این مزایده‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به پرتال این اداره کل به نشانی https://amvaledolati.mefa.ir مراجعه کنند.

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت ادامه داد: فهرست اموال دارای مجوز فروش دولت نیز به همراه لینک دسترسی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی ‏http://eauc.setadiran.ir/eauc/subscriberDispatch.action بارگذاری شده است.

وی تاکید کرد: بر روی پرتال وزارت اقتصاد نیز برای دسترسی مخاطبان قرار گرفته است تا چنانچه ملکی مورد نظر است و افراد تمایل به خرید آن دارند، از این طریق اقدام کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۶۹۰۷۵۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین