پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: به منظور سهولت اخذ مجوز ساخت احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی و سوخت مایع از سوی متقاضیان و بخش خصوصی، سامانه «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» راه‌اندازی شد.
شعار سال: امید وطن‌خواه درباره اقدامات مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت در یکپارچه‌سازی و ساماندهی صدور مجوز‌های ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی و سوخت مایع گفت: به منظور شفاف‌سازی، حذف فرآیند بروکراسی در صدور مجوز و حذف امضا‌های طلایی، سامانه‌ای تحت عنوان «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» به آدرس http://niordc-station.ir/ شانزدهم اسفند ماه امسال، زودتر از موعد مقرر راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه سامانه مذکور هم‌اکنون فعال و در دسترس عموم متقاضیان جهت استفاده قرار دارد، اظهار داشت: در این فرآیند تمامی درخواست‌های مجوز‌ها و فرآیند احداث جایگاه‌ها بدون مراجعه به نهاد‌های ذی‌ربط و فقط با مراجعه به «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» امکان‌پذیر است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: با وجود این سامانه از مرحله تقاضا تا راه‌اندازی دیگر متقاضیان به شرکت‌ها و مناطق زیرمجموعه وزارت نفت مراجعه نخواهند کرد.

به گفته وطن‌خواه، این سامانه در مرحله نخست به درگاه ملی مجوز‌های کشور متصل شده است، در مرحله بعدی باید از سوی وزارت امور دارایی و اقتصاد و افتای ریاست جمهوری (سازمان فناوری اطلاعات ایران) متصل شود تا از این طریق از سوی مسئولان ارشد نظام نیز مورد رصد قرار گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۱۰۱۱۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین