پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اقدامات مهم رفاهی سال گذشته برای تاکسیرانان و همچنین اقدامات نوروزی سازمان را تشریح کرد.
شعار سال: سید مهدی اسماعیل بگی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه دستاورد‌های این سازمان در سال گذشته برای رفاه تاکسیرانان چه بود؟ توضیح داد: آن چیزی که شایسته تاکسیرانان تهرانی باشد، به دست نیاوردیم. اما دو اقدام قابل قبول در حوزه تأمین لوازم یدکی و قطعات خودرویی انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن اشاره به تفاهم نامه «ایساکو کارت» برای تاکسیرانان تهرانی، گفت: این اقدام در نیم سال دوم سال گذشته به وقوع پیوست؛ هرچند در ابتدای کار به مشکلاتی برخورد؛ اما با پیگیری‌های بسیار و تلاش دوستان ایساکو، مشکل رفع شد و تفاهم نامه به جریان افتاد. امسال به تعداد تمامی رانندگان تاکسی «ایساکو کارت» صادر می‌شود و به بیانی دیگر همه رانندگان تاکسی امسال از ایساکو کارت بهره مند می‌شوند.

اسماعیل بگی در ادامه عنوان کرد: اقدام دیگر با همکاری "هایپر کار" انجام شد تا قطعات یدکی با قیمت بسیار مناسبی (فقط ۵ درصد بالاتر از قیمت تولید) در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه در سال جدید بسته‌های عیدانه لوازم یدکی به تاکسیرانان تعلق می‌گیرد، افزود: این بسته‌ها با قیمت بسیار مناسب به هزار و ۵۰۰ تاکسیران ارائه شد. کم بودن این آمار به علت نبود زمان بود؛ البته از ابتدای امسال بسته‌های عیدانه به تعداد رانندگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی، اقدامی است که هرساله انجام می‌شود، افزود: امسال تغییرات خوبی برای رفاه تاکسیرانان در بیمه تکمیلی اعمال شد و امیدوارم که شرایط برای تاکسیرانان نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده باشد.

اسماعیل بگی در ادامه درباره وضعیت سرویس رسانی ناوگان تاکسیرانی در تعطیلات نوروزی، بیان کرد: بخش قابل توجهی از خدمات تاکسی‌های خطی در ایام نوروز به علت کاهش مسافر، کاهش پیدا می‌کند. اما خدمات تاکسی‌های ویژه در دفاتر، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها، راه آهن و مراکز تفریحی در ایام تعطیلات نوروزی افزایش یافته و تقویت می‌شود؛ چرا که تقاضا در این روز‌ها افزایش می‌یابد و بر همین اساس تمهیدات ویژه‌ای در این نقاط پیش بینی شده است.

وی در پایان یادآور شد: افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای اردیبهشت امسال اعمال می‌شود و رانندگان باید از ابتدای اردیبهشت کرایه بیشتر دریافت کنند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۱۱۲۴۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین