پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۷۵۷۴۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
بدون انکه شاهد ساخت سیستم‌ها و به روز رسانی سامانه‌ها و رویه‌های مالیاتی باشیم، از مردم درخواست گزارشگری فساد اقتصادی می‌کنیم. خروجی ناکارآمد آن از الان معلوم است. گزارشاتی از روی حب و بغض، گزارشاتی انحرافی عامدانه برای رد گم کردن و مواردی همانند. از صاحب نظری، چون دکتر منظور بعید بود به این کار مبادرت کند.
شعار سال: اگر واقعا قصد مبارزه و مقابله با فساد‌های مالیاتی و فرار مالیاتی را داریم، اول باید از درون خود سیستم مالیاتی و ممیز‌های فاسد شروع کنیم (البته اگر سازمان امور مالیاتی انکار کننده این موضوع نباشند). سپس بحث نظارت چند لایه را باید تقویت نمود و در کنار ان به بحث رسیدگی به شکایات با رویکرد حمایت از مالیات دهنده‌ها (نه صرفا رسیدگی به اعتراضات و تجدید نظر خواهی ها) پرداخت.

یعنی چی که در این سیستم بروکراتیک فشل، قصد گزارش گیری و سوت زنی داریم؟ به مخیله مان خطور نمی‌کرد که فردی، چون دکتر منظور اقدام به ارایه چنین طرح‌هایی کند.

آقای دکتر منظور، برایتان احترام خاص قائل هستیم، با قید فوریت تقاضای اصلاح داریم. طرح‌های آبکی بجایی نمی‌رسد جناب رئیس. حوزه مالیات، جراحی بی صدا و بدون خون ریزی نیاز دارد.

تعداد بازدید : 21

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین