پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
گویا با وجود ده‌ها بار تذکر دادن، متوجه اهمیت موضوع راه اندازی سامانه الکترونیک یا شناسنامه الکترونیکی اقتصادی- اجتماعی ایرانیان نمی‌شود. سامانه سوت زنی شوآف است آقای عبدالملکی، خودت را با پوست خربزه سرگرم نکن. سیاستگذاری موثر در کشور نیازمند راه اندازی سامانه الکترونیکی است که در آن، وضعیت اقتصادی- اجتماعی شهروند به تفکیک فرد، خانواده سببی، خانواده نسبی و شخصیت‌های حقوقی با تاکید بر چند شاخص مالکیت اموال منقول، وضعیت اموال غیر منقول، وضعیت نقدینگی ارز و طلا، وضعیت وکالت‌های کاری و مالی، وضعیت سهام، مشخص باشد. کار سختی که نیست! اگر توانمندی اش را نداری، برون سپاری کن در خدمت هستیم.

شعار سال:سامانه‌های «باهم» و «سوت زنی» روز جمعه در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار یزد در شهرستان بافق رونمایی شد.

 حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: زیرساخت‌های مبارزه با فساد در وزارتخانه ایجاد شده است و صندوق‌های و شرکت‌های وابسته به این وزارت نیز در این زمینه پیشگام هستند.

سامانه «باهم» درگاه ارتباطی مستقیم کارگران شرکت سنگ آهن با مدیریت است که قابلیت دسترسی از پرتال داخلی شرکت بدون نیاز به اینترنت را برای کارگران فراهم نموده است. در این سامانه امکان دریافت درخواست ها، شکایات و ایده‌های نوآور فراهم شده است.

همچنین سامانه «سوت زنی» نیز به عنوان درگاه افشاگری فساد در شرکت سنگ آهن توسط عبدالملکی رونمایی شد.

این سامانه قابلیت دسترسی از طریق سایت شرکت جهت بررسی سریع گزارش‌ها جهت جلوگیری یا برخورد با فساد را فراهم آورده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۴ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:84776658، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین