پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
به فاصله ۳ روز پس از وعده پیگیری تذکر امام جمعه شیروان از سوی مدیرکل دفتر وزارتی، طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی معاون پارلمانی وزیر منصوب شد.
شعار سال: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مجتبی یزدانی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر راه آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

 سه روز قبل علی جعفری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: حسب دستور وزیر راه و شهرسازی، تذکر صحیح امام جمعه محترم شیروان در حال پیگیری است. یقینا انجام چنین خطایی که باعث بدبینی مردم و سرخوردگی جریان انقلابی نسبت به دولت مردمی است، قابل گذشت نخواهد بود.

امام جمعه شیروان به اقدام نجات نیا معاون سابق پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در خصوص نوع پذیرایی و همچنین هدیه حدود ۸۰ میلیون تومانی به دو دختر -که در سفر رستم قاسمی خوشامدگویی گفته بودند- انتقاد کرده و خواستار توضیح وی درباره منبع تامین ۸۰ میلیون تومان شده بود.

نجات نیا اواسط مهرماه سال گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان معاون پارلمانی منصوب شده بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۶۹۱۲۲۶، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین