پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۷۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
طرح ترافیک بشکل زشتی در حال رخنه در زندگی روزانه شهروندان و ایجاد انواع ناهنجاری‌های خانوادگی، روانی، اقتصادی و حتی فرهنگی است. معنی طرح ترافیک از ساعت شش ونیم صبح تا هفت عصر چیست؟ این طرح بی خاصیت کدام مشکل از مشکلات شهروندان را حل کرده که زیاد و کم کردن زمان ان باعث بهبود روی کیفیت زندگی شهروندی شود. مدیران این طرح در حال دست اندازی و تجاوز به آزادی‌ها و حقوق اساسی، حقوق اجتماعی شهروندان هستند و صدای کسی هم بلند نمی‌شود. از دادستان کل کشور به نمایندگی از مردم و بعنوان یک شهروند تظلم خواهی می‌کنیم. این شیوه ناشفاف، غیرکارآمد و ناصحیح طرح ترافیک، مصداق بارز ظلم عمومی است. جلو شهرداری بایستید. این شیوه اجرا، بیشتر به کاسبی می‌ماند تا انجام برنامه‌های عام المنفعه.
شعار سال: ساعات اجرای طرح ترافیک از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت تغییر می‌یابد.

پیش از کرونا ساعات اجرای طرح ترافیک از ۶:۳۰ صبح تا ۱۹ بود، اما کرونا زمان اجرای طرح را دستخوش تغییراتی کرد و بر اساس آن در راستای کمک به حفظ سلامتی شهروندان، ساعت اجرای طرح به ۸:۳۰ تا ۱۶ با مجوز یک بار خروج رایگان از ساعت ۱۴:۳۰ تغییر یافت.

با بازگشت بخشی از فعالیت‌های جامعه به حالت عادی، بازگشایی مراکز آموزشی و گسترش واکسیناسیون، شورای ترافیک تهران در سال گذشته اعلام کرد ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصرگاهی از ۱۶ به ۱۷ تغییر کند و در صورت بازگشایی کامل مراکز آموزشی زمان اجرای طرح به زمان پیش از کرونا بازگردد.

بعد از آنکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در روز ششم فروردین اعلام کرد «بر اساس مصوبه ستاد، ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج‌گیری بیماری ‎کرونا برمی‌گردد؛ در این جلسه همچنین تأکید شد که ‎مدارس و ‎دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری خواهند بود و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.» معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز اعلام کرد که ساعت اجرای طرح ترافیک به زمان پیش از کرونا بازمی‌گردد، اما در ماه رمضان برای ساعت پایانی طرح استثناء قائل می‌شوند بنابراین ساعت اجرای طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۷ اعلام شد.

با توجه به پایان ماه مبارک رمضان، طبق اخبار و مصوبه شورای ترافیک، بعد از تعطیلات پیش رو به مناسبت عید سعید فطر، زمان اجرای طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرایی می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۴۲۸۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین