پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
مثلا اسمش طرح ترافیک است و وظیفه کاهش و رفع آلودگی هوا به شیوه‌های مختلف را دارد. اما بسیاری از منتقدین بر اصل و بنیان این طرح و شیوه اجرای آن نقد دارند. شهروندان تهرانی هم گویا عادت کرده اند که بنوعی پول مفت پرداخت کنند. آیا مردان حقوقی این شهر را یارای پیگیری شکایت حقوقی از این طرح و مدیران آن در دیوان نیست؟ چرا باید پول به طرحی داده شود که شائبه پر کردن کیسه شهرداری را بجای اقدام موثر منجر به کاهش آلودگی، یدک می‌کشد. هنوز ۲۰ روز از بهار نگذشته است که با شهر آلوده شده و هیچ کس هم پاسخگو نیست؟ اگر اسم این شیوه فعالیت ظلم یا استثمار نیست، چه چیز می‌تواند باشد؟ منتظر دریافت نظرات و انتشار آن هستیم.
شعار سال: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به نتایج حاصل از اندازه‌گیری آلاینده‌های هوای تهران در سه روز نخست بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: این نتایج حاکی از افزایش نسبی آلودگی هوای پایتخت در این مدت در مقایسه با بازه زمانی مشابه در دوسال گذشته است که مراکز آموزشی به دلیل شیوع کرونا تعطیل بودند.
 
محمدمهدی میرزائی قمی با اعلام اینکه آلاینده شاخص در روز‌های ۱۴ تا ۱۶ فروردین امسال همچون مدت مشابه در دوسال گذشته، ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بود، تأکید کرد: امسال علاوه بر سفر‌های آموزشی، بارندگی کمتر باعث شد تا با وجود سرعت بیشتر وزش باد نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، به دلیل ورود گرد و غبار شاهد افزایش آلاینده‌ها باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای سال جاری در روز‌های ۱۴ فروردین ۱۰۲ و ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵ فروردین ۹۳ و ۱۶ فروردین ۷۹ و در شرایط قابلا قبول بود؛ درصورتی‌که این آمار برای ۱۴ تا ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ به ترتیب ۷۶، ۵۶ و ۶۰ و برای مدت مشابه سال ۱۳۹۹ نیز به ترتیب ۴۹، ۸۴ و ۶۶ گزارش شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۱۷۰۸۹۳۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین